Ale!

Brodit puhelinteline, 75-89mm leveille puhelimille

Säädettävä pidike. Sopii laitteisiin, joissa on seuraavat mitat: Leveys: 75-89 mm, Paksuus: 6-10 mm.

Heti varastosta
Tuote 511698 Osasto
Osta nyt maksa 30 päivän sisällä klarnalla
Ilmainen toimitus yli 100€ tilauksiin

Pidä iPhonesi passiivisessa pidikkeessä tien päällä, niin se on aina helposti näkyvissä ja ulottuvillasi. Turvallista, mukavaa ja kätevää! Telineessä on siisti ja huomaamaton muotoilu, joka sulautuu hyvin ajoneuvon sisustukseen. iPhonesi pysyy tukevasti paikallaan pystyasennossa parhaan mahdollisen matkapuhelinvastaanoton saavuttamiseksi. Voit liittää Apple Lightning -kaapelin ja kuulokkeen iPhoneen ollessasi telineessä.

Sopii laitteisiin, joissa on “standardi”-kokoinen kuori. Sopii laitteisiin, joissa on seuraavat mitat: Leveys: 75-89 mm, Paksuus: 6-10 mm. (Voi sopia yli 10 mm paksuille kuorille, riippuen reunojen muodosta/mallista).

Teline on valmistettu mustasta ABS-muovista. Laite on helppo laittaa pidikkeeseen ja yhtä helppoa ottaa se mukaan autosta poistuttaessa. Teline on varustettu kallistuskäännöllä, joten voit säätää laitteesi kulmaa välttääksesi valon heijastumista näytölle. Kiinnitä ProClip-asennusalustaan.

Haluatko myös asennuksen tuotteelle?

Pyydä tarjous täyttämällä lomake

Sovellamme asennustöihimme tuntiveloitusta, ellei muuta sovita.

• Tuntiveloitus 80€
  • Pienin työveloitus 20€
  • Pientarvikelisä 5€

Hinnat sisältävät arvonlisäveroa 24%.

Maksuehtona meillä on maksu ennen auton luovutusta, käteinen ja Luottokunnan pankki- ja luottokortit.

Voit maksaa myös Klarna in-store laskulla.

Sijaisauto Skoda Fabia 2016, asennuksen ajaksi, 45€ / päivä